facebook

 

 twitter

 

 youtube

 

 linkedin

   
Martes, 17-Setembro-2019
Español (spanish formal Internacional)Galician (Galego)English (United Kingdom)
Mapa web
A presidenta da Autoridade Portuaria aboga por reforzar a autonomía de xestión no marco do sistema portuario estatal
Venres, 08 Febreiro 2019 17:14
AddThis Social Bookmark Button

aereaA presidenta da Autoridade Portuaria de Vilagarcía, Sagrario Franco, xunto coa directora deste organismo, Begoña Mesejo, participou esta semana nunha reunión de traballo convocada polo organismo público Puertos del Estado con presidentes e directores dos portos do sistema portuario estatal para a posta en común e análise do resultado do diagnóstico de partida do novo Marco Estratéxico do Sistema Portuario, un documento realizado con achegas de todas as autoridades portuarias de España.

Sagrario Franco sinala que neste ámbito, a posición do porto de Vilagarcía é a defensa dunha maior autonomía de xestión, mantendo o papel coordinador de Puertos del Estado e sen modificar unha das bases do actual sistema, que é a igualdade de competencias entre as 28 Autoridades Portuarias de titularidade estatal, con independencia do seu tamaño. “A cohesión do sistema reforza a posición xeoestratéxica dos portos españois no seu conxunto, que constitúe unha das nosas principais fortalezas”, sinalou Franco Malvar.

A presidenta da Autoridade Portuaria arousá destaca o papel dos portos pequenos como dinamizadores dos sectores produtivo e loxístico da súa zona de influencia, e pon o énfase na necesidade de, por unha banda, establecer relacións fluídas e flexibles con outras administracións con ámbitos competenciais relacionados coa actividade portuaria, e por outro, dotar a todos os portos do sistema de maior axilidade na súa xestión ordinaria, “xa que iso nos fará máis eficientes e permitiranos dar unha mellor atención ás necesidades dos nosos clientes e usuarios”.

Todo iso, sen detrimento da función de Puertos del Estado, organismo que xoga un papel fundamental, permitindo unificar criterios ante retos e problemas que poden presentarse en portos de moi diferente tamaño, o que redunda en beneficio do sistema no seu conxunto, garantindo o seu equilibrio.

Sagrario Franco defende ademais a importancia do corredor atlántico ferroviario de mercancías para os portos do noroeste peninsular, sinalando que “os proxectos, e sobre todo, os ritmos aos que se acomete a dotación das infraestructuras necesarias para aproveitar todo o potencial do transporte ferroviario de mercancías no ámbito europeo non poden penalizar a uns territorios fronte a outros, nin a uns portos fronte a outros”.

 

Las cookies nos permiten ofrecer nuestros servicios. Al utilizar nuestros servicios, aceptas el uso que hacemos de las cookies Puede obtener más información, o bien conocer cómo cambiar la configuración, en nuestra política de privacidad.

Acepto las cookies.